bring me back to my happyplace!

Igår va ja.. obeskrivligt.
Jag kan inte sätta ord på den lycka jag kände igår.

Göteborg med två av de bästa brudarna någonsin.
Sara & Michaela, så finfina är dem! :3
Vi sprang runt på stan ett tag, jag köpte en finfin t-shirt.
Bäste Marcus (<3) & Danne dök upp och träffade mig en halv timme.
Det va fint.

Konserten var oslagbar!

line up:
Between The Buried And Me
August Burns Red <3
Job For A Cowboy
Lamb Of God

Första bandet var helt okej, men inget röj så det blev rätt tråkigt + så stod
jag och väntade på att August Burns Red skulle börja.
Sen kom de jag väntat på i flera månader, August Burns Red & röjet började
direkt. Det är sjukt hur äckligt bra de är live. Jag stod näst längst fram.
Bring me back to my happyplace!
Jag har aldrig kännt mig så pepp eller lycklig!
Job For A Cowboy & Lamb Of God va också bra :)
undet kvällen tappade Sara bort sin mobil och vi tappade också bort Micha.
Vi hittade båda 2 :) + lite annat som hände.

Jag träffade Fredrik också, han är as naiz! (:



usch, vad jag älskar dom!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Underbart! Saknar det!<3 ÖREBRO OCH ARVIKA se upp! Du är finfin cornelia! <3

2010-03-13 @ 23:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0