Sista kvällen @ London.

ah som rubriken säger - jag åker hem imorgon.
Både skönt och inte.
Skönt för att: Jag saknar alla fina människor som finns hemma.
Inte skönt för att: Staden är så otroligt vacker och underbar.
Om ni fina människor som jag älskar fanns här så
vore den perfekt.

Idag när vi var och besökte Towern så sprang vi på
ingen mindre än
Nicolas Cage
Som Miranda inte alls tycker om & som Ylva inte vet vem det är.
(Sa du TIME Ylva?)
Men ja iaf, tillbaks till ämnet, Nicolas Cage.
Jag skulle precis ta till mig modet att gå fram och
byta några ord med Mr. Cage men nej,
då kommer ett 20 tal kineser och bombaderade
honom. Så det blidde inga utbytta ord.
Sen gick han förbi cafét vi satt och fikade på.
As grymt.

Men mer om min London resa när jag kommer hem igen
och då blir det masslagning av bilder!

Nu ska jag slänga min allra första och sista burk av Coca-Cola Cherry
och gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0