long time no see

Heheh, var ett tag sen jag bloggade mjaa.
Och efter mycket tjat från olika håll så ska jag ta upp bloggandet igen.
Det har ju självklart hänt massa med saker
under tiden jag inte har bloggat. Självklart
så är det för mycket för att jag ska kunna skriva
om allting här.
Det har hänt mycket bra saker
och en del dåliga också.

- Jag höll på med UKM som galning med mitt undebara ukm-crew.
- Fått reda på att mina pappor ska gifta sig i maj.
- Fyllt 17 år.
- Träffat massa fina nya människor.

Sist men inte minst så ska jag väll nämna den där lorten vid namn Ahmet, han är bra.
Nöjd nu Ahmus?



Kommentarer
Postat av: Amanda Karlsson

Jippi!

2011-04-26 @ 11:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0