2011 del 1

Januari -
Sprang och ramlade runt på en massa fester och levde livet bekymmerlöst
med vackra människor. Gick in i singellivet ännu en gång och gick på en massa möten
och var viktig.

februari -
Skiljde sig nog inte så mycket från januari. Festade, arrangerade det fetaste UKMet och hatade
vintern och kylan. Satt ihop med en vacker brud som heter Ylva, folk kallade oss Cornylvia.

mars -
träffade Nour El Rafai och min fina vän Miranda var helt lyrisk och var bakfull för första gången, jag som trodde att jag var odödlig! Sprang runt på lite spelningar också.

april -
Fyllde 17, picknickade på udden med fina vänner och gameboy. Festade runt lite till i staden och njöt av våren.





Kommentarer
Postat av: ebba

"Gick in i singellivet ännu en gång"

vill du berätta lite om den punkten?? verkade intressant :)

2012-01-13 @ 20:02:13
Postat av: ebba igen ,, sorry!!

skriver igen för att du nt svarade på min förra :(

2012-01-24 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0