16 saker att göra.

1. gå på bio ensam.

2. åka transsibiriska järnvägen med min far.

3. blondera mig.

4. bosätta mig i bästa london.

5. ta en roadtrip genom USA med fina vänner.

6. tågluffa genom europa.

7. besöka alla disney nöjesparker.

8. se alla harry pothead filmerna i sträck (20 timmar)

9. se star wars filmerna (dumma jag har inte sett dom än)

10. simma med hajar.

11. leva på glass i en vecka.

12. ta körkort.

13. bli konsert fotograf.

14. bli rik.

15. leva som uteliggare.

16. färga håret turkost.

Har ju förstås en massa andra fina och dumma saker jag ska hitta på
under mitt liv.
Och jag är ledsen för dålig uppdatering.

Kommentarer
Postat av: miranda

då ser vi på star wars tillsammans.

2011-11-19 @ 10:06:02
URL: http://drinkingfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0