Du är vacker.

Idag blev jag så himla upprörd när jag stod i matkön!
Det var nämnligen så att det stod en grabb helt ensam framför
mig och bakom mig stod det ett gäng brudar bakom mig
som sa en del elaka saker om honom, väldigt högt och väldigt
odiskret.

De påpekade att han hade sin tröja ut-och-in, han hade en väldigt stor och kvinnlig
rumpa, för tighta jeans osv.
De skrattade och pratade om honom som att de hade all rätt i världen att dömma ut
honom. Jag kan också lova att den här killen hörde alltihopa.
Tillslut blev jag så arg och vände mig om till tjejerna och sa åt dom att sluta vara så elaka.
Dom slutade.

Tänk att vara den här killen, han kanske inte hade några vänner och har kanske fått höra
sånna här saker hela sitt liv, aldrig fått höra bra och fina saker.
Det känns inte det minsta bra att få höra sånna här saker när man har massa fina
människor omkring sig heller, men det kan underlätta.

Jag hatar människor som desperat försöker dölja sina egna brister genom att
trampa ner andra.
Varför kan folk inte bara vara snälla och mysiga?

Kommentarer
Postat av: mirandaMJAOU

re: jag är stolt över att du är ginger.



men iallafall, dumma tjejer. nita dem nästa gång.

2011-10-26 @ 18:40:21
URL: http://drinkingfish.blogg.se/
Postat av: Denise

Du är bäst.

2011-10-26 @ 20:53:56
URL: http://denisuus.blogg.se/
Postat av: PAW

Jag håller med dig - vad bra att du sa ifrån. Alla är inte lyckligt lottade när det gäller utseendet. Men en människa som mår bra har aldrig behov av att attackera eller förlöjliga en annan människa, så det säger kanske en del om de här tjejerna.

2011-10-27 @ 13:44:42
Postat av: din

du är att en liten hjälte du. <3

2011-10-27 @ 18:13:17
Postat av: Bredberg

folk är tyvärr idioter som inte bryr sig om något annat än sig själva nu för tiden



men blir jätte glad att läsa att du är stark o säger emot dom det borde finnas mer som du

2011-11-06 @ 23:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0